Alla inlägg den 19 november 2013

Av Fester Bestertester - 19 november 2013 17:27

Jag fick in en insändare i Östgöta Correspondenten (ja, det särskrivs uppenbarligen) idag. Jag skrev under med signaturen Oroliga Agnes och hela insändaren var skriven i kod, annars hade den aldrig kommit med, då tidningen är hårt hållen av mörka krafter från Andromeda.


När jag i skrift behandlade den undermåliga skolmaten var det egentliga budskapet att så kallade shape-shifters från andra himlakroppar kommer att avslöjas och hängas ut. Att Sverige spenderar sjutton miljarder kronor om året på att underlätta för aliens att smälta in bland jordbor genom att kröka ljuset runt deras kroppar och tillhandahålla underjordiska baser där de dräller omkring är horribelt.


Jag avslutade insändaren med att skriva "jag tror, hoppas och ber om en snar förändring". Det kan endast de lärda och upplysta bena ut den rätta betydelsen av. "Ta er warp-drift och bränn av hemåt illa kvickt, annars slutar ni som Palme". Jag kan somna gott inatt, ty jag stod upp för oss jordbor. Stod, står och skall tills döden inträder fortsätta stå upp.


MVH/Marskalk Anonym

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards