Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Fester Bestertester - 24 oktober 2014 17:08

Jag sprayar på mig manlig deodorant och knäpper skjortan, här ska raggas. Jag börjar på God vän o får jag inget ragg där blir det Wasa. Än så länge står den fryntliga ungdomen mig bi, så chanserna till napp är goda. Faktumet att aliens korsbefruktar med människovarelser struntar jag i, är det fredag så är det. All work and no play makes Ronny a dull boy. Själen tarvar omedelbar stimulans och det göres bäst med en berusad kropp och knopp. Vi kanske ses i en krogkö i storstaden.

Av Fester Bestertester - 24 oktober 2014 15:42

Min helg går i sexets tecken, jag har två nya filmer att titta på, filmer där killar gillar killar, om ni förstår. Sedan blir det en sväng till RFSL för att se om man kan få med sig nån skön grabb hem. En ny kåtfantasi jag har är uniformerade män, så jag kommer att befinna mig både vid polishuset och brandstationen med min Hasselblad. Även om det endast blir en suddig bild på en vältrimmad bål fyller min fantasi i luckorna och gör mig stenhård. Jag kommer inte att sova med händerna på täcket.

Av Fester Bestertester - 24 oktober 2014 15:29

Jag ska vila mig och äta och dricka gott. Jag har en flaska gin i kylskåpet och den ska jag snart öppna. Maten står lilla frugan för, endast en måltid är spikad, det blir rotmos och korv. Risken finns att hon misslyckas, då får jag försöka fixa lite snabbmakaroner på egen hand. Vidare har jag tre diplom och ca tio bilder på mig att signera. UFO-arbetet pågår ständigt, som ni förstår.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards