Alla inlägg under december 2014

Av Fester Bestertester - 27 december 2014 16:14

Jag är less på att sova tolv timmar om dygnet. Jag är less på att dregla så förbannat. Jag är less på att vara så låg. Jag är less på att ta min medicin.


Det blir till att spola ned resten av medicinen i toaletten och försöka leva utan tabletter som man blir helt såsig i roten av. Biverkningarna är riktigt jobbiga och det förbannade Clozapinet kan man dö av, därav mina regelbundna blodprov.


Jag ger mig fan på att det kommer att gå hur bra som helst, bara för att jag haft några psykoser är jag inte sjuk för resten av livet. Jag är friskare än den genomsnittlige mentalskötaren och har ett intellekt skarpare än vilken överläkare som helst.


Det ska bli underbart att få full tillgång till känslorna igen och att sluta ragla omkring som en zombie. Ett totalt medicinstopp är vägen mot lycka och den vägen beträder jag nu.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 27 december 2014 15:50

Härmed avslöjar vi identiteten på Norrköpings största fuskare, han heter Henrik och bor i de norra delarna av staden. Henrik har systematiskt skickat in bilder till UFO-arkivet och det har efter noggrann granskning visat sig att alla var bluff. Inte bara en simpel felbedömning av objektet, utan photoshoppande och annat lureri.


Motivet måste vara en önskan om att bli sedd, med dålig uppfostran som bakomliggande orsak. Det är riktigt dåligt att förstöra för en seriös frivilligorganisation, jag blir inte mindre arg bara för att förbrytaren hade en dålig uppväxt.


Henrik får inte fler chanser, vi kastar hans material i papperskorgen direkt. Vi struntar i om han skulle råka fota något äkta, den risken får vi ta. Förstör man för andra ska man inte bli överraskad om det kommer en motreaktion. Här kom den.


MVH/UFO-Norrköping

Av Fester Bestertester - 26 december 2014 19:22

Imorgon har jag stämt träff med en satanist och före detta propagandachef i ett politiskt parti. Han och jag ska äta en bit mat och diskutera. Jag vill ha tillbaka honom i UFO-Norrköping och han vill ha mig till Burzum- och Venom-fan, två skräniga rockgrupper.


Vi har inte känt varandra så himla länge, men han är en bra kamrat, om än lite knepig. Vad han får ut av att välta gravstenar övergår mitt förstånd, men någon njutning skänker det väl honom.


Nu får vi hoppas att han inte bjuder hem mig till sig, drogar mig och slutligen styckar mig. Uppdateras inte bloggen så vet ni att jag är död och utspridd lite här och där. Håll tummarna för mig imorrn.


Hälsningar från herr X

Av Fester Bestertester - 25 december 2014 18:26

Jag har firat jul med två vänner från RFSL, Håkan och Conny. Vi sågs hemma hos den ena och hade ett traditionsrikt firande. Jag gav bort varsitt paket kondomer och det blev mycket uppskattat. Innan jag gick hemåt hade flera stycken användts.


Nu sitter jag med ömmande bak och slak snorre, Håkan och Conny kan sina saker. Vidare är kameran fulladdad med häftiga bilder som blir kära minnen av årets jul. Hoppas din jul också har varit skön.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 24 december 2014 17:38

Då aktiviteten på och kring Mars ökat markant det senaste dygnet har herr X kallat till ett möte på juldagen. All tunga pjäser kommer att vara där, detta tas på största allvar.


Främst interplanetära skepp har setts lyfta från baserna i Cydonia, men även stjärnkryssare av C-klass har skådats cirkulerande planeten. Dessa skepp kan resa till jorden på en halvtimma, så det är en synnerligen potent livsform vi har att göra med.


Knäpp händerna och be era böner, om Omnicron ligger bakom dessa aktiviteter kan vi bara hoppas att regimerna på vår planet har motmedel. Det är typiskt marsianer att attackera under en storhelg.


MVH/UFO-Norrköping

Av Fester Bestertester - 24 december 2014 17:15

Till alla läsare som firar jul önskar jag en god sådan. Själv sitter jag med en hela whisky, så lita på att min jul blir god. Det där med julmatsfrossande ägnar jag mig inte åt, man ska äta normal mat i normala portioner, allt annat är missbruk och sådant har jag icke fallenhet för. Julklappar är en annan tråkig förekomst, vill man ha något köper man det åt sig själv, inte tigga av andra. Nåja, god jul och gott nytt år!

Av Fester Bestertester - 23 december 2014 17:17

Jag går in på youtube o kopierar adressen, men den går inte att klistra in. Skriver in den manuellt, men det funkar inte heller. Nu säger jag bara "dra åt helvete". Med alla. Era stjärtknullare.

Av Fester Bestertester - 22 december 2014 19:47

Jag tjuvstartar och börjar fira jul redan. Det är ju bara en eländig dag till i verkstaden, sedan är jag ledig. Är bara inne på min tredje öl, dock, ikväll är det inte full jag ska bli, bara skönt avslappnad.


En sista vända till systembolaget hinns med efter jobbet imorgon, sedan bommar de igen i dagarna tre, men jag har så jag klarar mig. Låt det snöa, låt det bli kallt. Jag bommar igen ytterdörren och går loss på godsakerna i min självvalda ensamhet. Hepp!


MVH/Hasse

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards