Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Fester Bestertester - 13 februari 2014 16:28

Jag blev inkallad till basen idag och han såg på mig med allvarlig min tvärs över skrivbordet. Han ställde en massa tramsfrågor, hur jag mådde, hur jag trivdes på jobbet och mycket mer.


Så kom han så till saken, nämligen mitt drickande. Jag har bara blivit hemskickad två gånger i år, så vad är problemet? Vidare har det varit flera gånger i år jag kommit spik (nåja) nykter. Vad fan har min arbetsgivare för krav egentligen? Får bara absolutister jobba där?


Chefen hade bestämt sig, för att jag ska få behålla jobbet måste jag skriva in mig hos vad som kallas Noa, Alkohol- och narkotikamottagningen. Störtlöjligt! Jag tar i veckorna endast ett fåtal öl och vad jag gör på helgerna ska basen skita i. Jag kanske gör som X och pensionerar mig.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards