Alla inlägg den 16 juni 2015

Av Fester Bestertester - 16 juni 2015 19:50

Stolta Moder Ryssland placerar ut 46 nya kärnvapenmissiler som ett förstärkt skydd av rikets territorium. USA hetsar till krig genom Nato, så det är västvärldens eget fel att spänningen eskalerat i världen.


Vår Ondrej Kosygin från Jekaterinburg har följande att säga om saken: "Nje novorishim glabudia". Eller som det heter på ren svenska: "Ta dig i arslet"!


Ryssland tänler inte stillatigande se på när motståndaren skramlar med vapnen, Hon reagerar och agerar. Heja Putin och länge leve det ryska riket.

Av Fester Bestertester - 16 juni 2015 18:33

Jag har beslutat mig för att stanna hemma från jobbet imorgon så nu är det öppna spjäll som lyder. Dricker öl i en rasande takt och räknar med att snart vara skönt berusad. Jobba kan jag göra på torsdag, nu vill jag ha mig ett rus som inte ska förklinga till sen onsdag.


En och annan karensdag kan jag ta, suget efter alkohol är större än våndan av lite flis i plånboken. Dessutom kan jag vara vaken inatt och titta på lesbisk fotboll, där Sverige möter Australien. Vad härligt det är med lite spontanledigt.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards