Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Fester Bestertester - 18 juni 2015 18:12

Har fått ett bakslag och försämrats i min psykossjukdom, schizofreni kallad. Ångest och röster ständigt, konstant. Jag har levt med skiten en del år nu, men jag vänjer mig aldrig vid att må dåligt. Kutade ned till systembolaget och köpte en flarra whisky, får se om fyllan lindrar symptomen.


Vid vissa psykosgenombrott ska man tydligen kunna må bättre än vanligt, att man tror sig vara extra viktig t ex, men något sådant har jag aldrig upplevt. Bara en malande oro med panik titt som tätt.


Funkar inte fyllan och jag försämras ytterligare, då återstår bara en sak: Ringa psykossektionen och be om hjälp. Men då måste jag må mycket sämre än i nuläget, ty be om hjälp gör jag inte i brådrasket. Jag får sätta mitt hopp till fyllan.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 juni 2015 16:03

Vad härligt, en dags extra ledigt från den skitiga verkstaden. Har redan börjat fira så smått med lite dryck. Ska inte göra annat än lyssna på musik och berusa mig idag, så går jag till Ronny imorgon. Fast den enda tradition vi håller på är snapsen, eller snarare snapsarna. Fjanta sig runt midsommarstången kan barnfamiljer och Mona Sahlin göra bäst de vill. Hur firar du midsommarafton?

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards