Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

Här var det nyktert

Av Fester Bestertester - 14 januari 2016 20:29

Japp, det har blivit dags för en av veckans två vita dagar. Har haft fullt upp hela dagen, men nu när jag satt mig ned och kopplar av kommer suget krypandes. Usch!


Jag väljer att inte medicinera med benso riktigt än för tänk om jag blir jävulskt ölsugen och bara måste öppna en burk.


Jag får helt enkelt bestämma mig för att inte öppna någon öl och hålla fast vid det. Jag har varit med förr och vet att det går. Fast jäklar vad det kryper i kroppen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 23:56

Nu har det dragit ihop sig till ännu en farofylld expedition, detta i mörka storskogen Vrinneviskogen. Antalet deltagare måste bli minst tre annnars ställer jag in hela evenemanget. Med oss tar vi med smörgåsar att kalasa på och nybryggt kaffe att dr...

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 22:53

Uj, vad sugen jag är på snabbmat. Pizza, kebabrulle, kebabtallrik, hamburgare och korv med mos... Jag tänker råda bot på suget imorgon då jag kommer att gå till Systembolaget och ta McDonald's på vägen hem. Frågan är bara hur min ömmande rygg behandl...

Av Fester Bestertester - Fredag 17 maj 19:30

Idag är det nio dagar sedan jag blev utskriven från dårhuset. Livet rullar på om än i maklig takt. Jag är numera helt röstfri och tror inte längre att TV:n talar till mig. Paranoian finns väl lite kvar av, men bara lite och ibland, ingen just nu i al...

Av Fester Bestertester - Onsdag 15 maj 17:40

Hej på er, alla godingar. Detta är Lennart K(åt) Lindström tillbaka efter en tids frånvaro. Jag har haft det fullt upp med brottningsmatcher och blivit belönad med sköna stunder med andra killar som gillar. Jag har brottats med Jonas, jag har fått Ke...

Av Fester Bestertester - Onsdag 15 maj 12:53

Nu njuter jag av några vax via datorn, hårdrock på Youtube. De flesta skivor jag har ligger uppe där så jag behöver inte nöta på dem eller leta efter en specifik skiva i röran här hemma. Jag började dagen med ett par Motörhead-skivor och lyssnar just...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards