Alla inlägg den 13 januari 2019

Av Fester Bestertester - 13 januari 2019 21:57

Eftersom jag var frihetsberövad blev det ingen prinsesstårta och starkt kaffe igår. Jag hade velat fira Alfred Rosenberg på bästa sätt, men det blir/blev bara dessa rader.


En man som mycket väl kände till den vedervärdiga kommunismen och allt ont den stod för och alltid kommer att stå för.


Naturligtvis blev han avrättad av europas skövlare och för vad? För att han skrivit en bok, kanske.


Affe, du tar dig väl en mjöd däruppe? Det är du värd.

Av Fester Bestertester - 13 januari 2019 17:42

Äntligen hemma, så skönt. Nu ska jag bara mysa, ta en folköl eller två. Jag har liksom varit på bortaplan några dar. Backaplan? Det är väl i Göteborg? Gotteburgh, som man säger på engelska.


Apropå Göteborg så kommer jag att tänka på en låt, "Bängen trålar" heter den. Det är nåt med min kroppshållning som väcker myndigheternas intresse, det står helt klart. Sen alla signaler man skickar ut, men kan även dumsnutar "fånga" dem?


Jag har allt som behövs för en längre sittning i hemmet. Jag passade på att handla förut och det blev cigaretter, kexchoklad, färdigrätter, folköl och läsk. Tyvärr ingen Dr Pepper, det var lite synd.


Jag har lite medicinhämtning imorgon, men jag kan kanske skicka ut en klon. Och ett blodprov måste jag ta innan månaden är slut. Fasen, vad allt ska krångla. Nu ska jag in på Youtube och lyssna på musik. Ha det bra!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards