Alla inlägg den 9 november 2019

Av Fester Bestertester - 9 november 2019 22:05

Tyvärr slog AIK idag Enschede IK borta med sju noll i Svenska supens andra omgång. Jag hänger inte med, men jag tror att det blir gruppspel för de lag som gått vidare från andra omgången. Mitt Snoka spelade sin match i andra omgången redan i somras, då man mötte och slog IFK Timrå.


2017 gick IFK Norrköping hela vägen till final, för att i den få stryk borta mot Östersunds FK. Tråkigt slut på en annars fint spelad turnering. En plats i Europa står på spel, visst är det spännande?


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 9 november 2019 21:46

Tanken är att UFO-Norrköping ska bege sig till Kolmårdsskogarna nästa helg. Då går det åt pengar till bussbiljetter och den matsäck vi tänkt ha med oss. Deltagarantalet håller vi hemligt, men jag räknar med att i alla fall en halv brödlimpa går åt. Sedan ska det vara smör och pålägg och då springer det iväg.


Vi siktar på att få ihop 200 kronor, det är ingen omöjlighet om alla hjälps åt. Om tio personer lägger tio kronor var är vi där.


Om du som läser detta vill hjälpa till vore jag tacksam. Chips och bubbelgum kostar du på dig, men att hjälpa livsviktig forskning på traven tycks det vara svårare med. Släpp greppet om plånboken, stöd din loakla UFO-avdelning.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards