Alla inlägg den 6 november 2019

Av Fester Bestertester - 6 november 2019 08:22

Jag ska runt kvart i tio till mottagningen Spiran för lite bensodiazepiner. Har suttit uppe hela natten, hade jag inte gjort det hade jag sussat gott i flera timmar till.


Jag gick in på min e-post, jag får så mycket jox, för att rensa lite och då såg jag ett mejl från min kontaktperson Sverre. Det var skickat i fredags och han ville ha tag i mig. Sverre skulle ringa under fredagen och även under måndagen.


He, he, jag lyfter sällan luren när det är sådana där 010-nummer som vården kör med. Jag har inte pratat med Sverre och jag har inte mejlat tillbaka.


Vi får se om medicinhämtningen går smidigt eller om jag blir inkallad till nån barsk läkare. Jag har inte tid med psykbabbel, jag ska till en mötesplats och dricka kaffe och prata fotboll.


Bwa-ha-ha!!!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 6 november 2019 01:48

Jag och tre kompisar ska träffas på onsdag kväll, vi ska kolla på film. Det blir en hård brasiliansk killfilm som jag fick tag i via annons i tidningen QX, mitt husorgan.


Jag har förberett mig, har bland annat rakat mig därnere. När killar som gillar killar träffas vet man aldrig hur det slutar.


Först en het film i vardagsrummet, sedan brottningsmatch i sovrummet? Jag hoppas på det!


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards