Alla inlägg den 20 december 2019

Av Fester Bestertester - 20 december 2019 22:53

Jag har suttit inspärrad och har inte kunnat hylla krigaren Otto Ciliax, mannen som härskade över Nordatlanten. Jämte Günther Lütjens den största buckanjären sedan Kapten Gulskägg. Han somnade in i sitt hem efter att ha sniffat i sig lite för mycket Zyklon B den 12:e december 1964. Den 12:e stod jag givetvis i stram givakt i mitt rum på psyket. Hep, hep!


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 20 december 2019 20:55

Gå och göm dig, Harry Boy. Det finns bara en Harry och det är han som heter Brandelius i efternamn. Harry Brandelius. Harry Brandelius!


Så många bra låtar och vilken kanonröst! Hans bästa låt? "Ge mig Småland" heter den har Käftsmällens smakpanel enats om. Alla röstade på den förutom en förmodat berusad Hasse Promille som föredrog "Hej och hå, jungman Jansson".


Harry sjunger för Gud nu och jag slår vad om att han (Gud) stampar takten.

Av Fester Bestertester - 20 december 2019 16:26

De killar jag har sex med är oftast rutinerade herrar som vet att hantera sina snoppar på bästa sätt och som skänker mig maximal njutning. Men jag har en fantasi och det är att lära upp en strejt kille.


Jag söker dig som inte är främmande för klet mellan skinkorna och i skäggstubbet, du som aldrig har varit med en kille. Låt mig kittla din prostata och smeka din slanka och hårlösa kropp. Fast du får så klart vara fet och hårig, jag tänder på allt.


De flesta karlar har fantasier om sex med andra karlar, det är vetenskapligt bevisat. Varför inte ta steget från fantasi till verklighet? Jag kan bli din för en natt.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 20 december 2019 15:17

Då har man klarat av ännu en vända på psyket och som jag gjorde det. Inläggningen var beordrad av sossarna då jag är ett hot mot dem, men ännu har de inte lyckats knäcka mig. Jag var bara inspärrad i tretton dagar och det ska till dagliga skenavrättningar för att bryta ned mig. Isolering skrämmer mig inte och bältning skrämmer mig inte heller.


Nu hoppas jag kunna bedriva omstörtande politik utan störningar ett bra tag, har ingen större lust att försmäkta på avdelningen. Bättre att sitta hemma och dricka läsk och skriva agiterande texter.


Vårdad tre gånger på ett år, det är inte rekord för mig, men nästan.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards