Alla inlägg den 22 december 2019

Av Fester Bestertester - 22 december 2019 17:17

Hej på er, ungdomar. Detta är Sune som skriver. Jag har börjat med julbestyren, det vill säga handlat punsch, mazariner, syltsnittar och cigariller. Jag har även köpt mat till frugan som ska räcka i tre dagar med början på julafton. En burk löksill av känt märke. Hon påstår sig inte tycka om sill, men då får hon väl gå hungrig då, den gula lilla tokan.


Jag kommer att slå mig ned i favoritfåtöljen och njuta som njutas bör när man är en aktad ufolog och politisk frontsoldat. Jag tillåter mig att släppa garden de röda dagarna, jag kan inte förväntas kämpa årets alla dagar.


Ta det lugnt med tuggummit och läsken, era slynglar. Och se till att koaffera/klippa dig!


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 22 december 2019 16:44

Jag har beställt en ny kille och han kommer till mig i mellandagarna. Det är en mörk italienare och jag kallar honom Gianni. Han kommer att resa runt i Norden och besöka likasinnade, killar som gillar killar.


Jag kommer att köra med skydd, det ska ju vara rätt vanligt med HIV där nere i Afrika.  Med tanke på Gianni's vidlyftiga kärleksliv är det bäst att ta det säkra före det osäkra.


Jag står för hans tågbiljett och mat, sedan ger han mig sin kropp och sin kärlek. Det är taget, Gianni!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 22 december 2019 01:00

Jag är hemma efter att ha varit på stans bästa krog God vän. Jag fick slut på pengar, men Fikret i baren lät mig dricka tre bärs på kredit, han är stans schysstaste invandrare.


Jag gjorde en framstöt på hon Maria, hon visade mig sin svanktatuering och den var läcker, nästan lika läcker som hon, men hon försvann med en annan snubbe. Nästa gång, kanske.


Jag ska ringa Bosse Rulltårta och be om ett lån på ett par hundra, för jag lovade Fikret att betala tillbaka imorgon. Han har kopplingar till den undre världen, så det gäller att passa sig.


Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards