Alla inlägg den 23 mars 2019

Av Fester Bestertester - 23 mars 2019 23:29

Jag har faktiskt kvar en del kontakter, låt mig kalla dem vilande bekantskaper. Den jag direkt kommer att tänka på verkar dock ha fullt upp, detta med företag och skivbolag. Men vi har kamperat ihop i den politiska sandlådan och rönte viss framgång, han kanske är sugen på att ta landet med storm ännu en gång.


Ledig tid har jag så det räcker och blir över, jag fyller den gärna med djävulskap. Nu för tiden sköts det mesta via dator, så jag kan sitta hemma och ha det bra, samtidigt som jag sprider fekal news och rena galenskaper.


"Rock society, rock it" sjöng Lena Nyman när det begav sig. Helt rätt. Jag är trött på att elda för kråkorna, min pansarnäve ska så småningom rakt in i riksdagshuset och det med full kraft. Har jag dessutom kul under tiden är det bara en bonus.


Något stort har visst tagit sin början ikväll. Jo då.


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards