Alla inlägg den 1 januari 2020

Av Fester Bestertester - 1 januari 2020 23:02

Jag har rätt nyligen klivit upp, jag var hos en kompis och firade nyår. Det blev riktigt blött och kl tre gick jag hem trött. Jag har inga nyårslöften gett, det är ett jäkla påhitt. Jag kör på i samma gamla hjulspår och är nöjd med det.


Som en bra start på året ska jag gå med ett gäng till en kinarestaurang och om alla kommer blir vi sju personer. Det är jag som tagit initiativet till träffen, det blir kul att komma ut ur lägenheten.


Annars står författande av burleska notiser på bloggen, folkölsdrickande och partiarbete (SOS) på agendan dagligen. Jag blir 52 år gammal, jag trivs med att ha det som jag har det.


Jag förväntar mig inget speciellt av året. Jo, på TV-spelsfronten ser det ljust ut, med en uppföljare till "Breath of the wild" och nya maskiner från Sony och Microsoft.


Välkommen, år 2020.

Av Fester Bestertester - 1 januari 2020 18:06

Hej svejs, grabbar (och tjejer). Jag har ett nyårslöfte och det är att bara onanera tre gånger om dagen. När jag vaknar, under dagen när jag porrsurfar och när jag gått och lagt mig. Det ska jag klara. Det är inte så att jag har för lite sex, för jag träffar killar varje vecka, men jag har en stor aptit på killsex och blir ofta upphetsad så till den milda grad att byxorna måste av och snorren fram.


Om jag avhåller mig från onani tror jag det kan inverka positivt på mitt sexliv. Jag kanske kan få multipla orgasmer med mina partners. Skvätta ned både skinkor och ansikte.


Jag ska bara ta mig på snoppen när jag kissar, det ska jag klara.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 1 januari 2020 17:53

Tänkte bara skriva några korta rader. Ronny och jag skulle till God vän, stans bästa pub, men den var stängd. Vi stack då till närmast belägna pub längre ned på Kungsgatan. Men det är en moderatpub. Säkert full med Sverigedemokrater också. Men är man ute efter ett rus får man inte bli avskräckt av sådana småsaker. Jag börjar bli lite småfull, Ronny också. Nu lägger jag ifrån mig telefonen, jag ska beställa en stor stark. Och kolla in om det finns nån snygg dam här. Ha det gott!


MVH/Bosse Rulltårta

Av Fester Bestertester - 1 januari 2020 17:35

Jag hade tänkt att köpa mig lite kebab, turkarnas paradrätt nummer ett. De säljs på så kallade pizzerior där italienare arbetar sig svettiga. Men när jag kom fram var det fasligt mycket folk, jag räknade till fem personer. Och kunderna, det var sådana där långhåriga saker med tuggummi i munnen.


Jag svor högt och vände på klacken. Vet dem inte vem jag är? Jag borde ha förtur för allt gott jag gjort för min hemstad, men icke. Det är tack vare mig haket kan ha öppet. Jag funderar på att gå till baka och stoppa in en tändsticka i låset och bryta av den.


Jag tar upp frugan ur källaren, så får hon koka korv och makaroner åt mig. Ve pizzerian om den är överfull även nästa gång jag tänkt byta en femtiolapp mot god kebab.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards