Alla inlägg den 19 januari 2020

Av Fester Bestertester - 19 januari 2020 20:55

Jag har fått ett storslaget uppdrag av organisation I. Jag ska bli länken mellan en utomjordisk satellit (Black knight) och mänskligheten. Jag kommer att bege mig till en hemlig plats i staden och koncentrera mig, använda mina krafter. "Zooom" säger det så skickas en stråle ren energi ut till satelliten och kontakt är då etablerad. Utomjordingarna har mikrofoner på den och kan höra en människa viska på 10 000 mils avstånd, tänk då när de får höra min tordönsstämma. Jag hoppas kungen informeras så att jag får en medalj.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 januari 2020 00:00

En vän på Facebook delade en artikel från en blarra som handlade om vikingastaden Birka. Det var tydligen aldrig en blomstrande handelsplats där människor ville leva och bo. Man vadade i avfall, exkrementer och råttor och de som bodde där var dittvingade av galna och inavlade vikingar höga på flugsvamp.


Allt svenskt är skräp, allt svenskt är hemskt och har alltid varit så. Det är därför vi måste massimportera afrikaner och araber, så att vettiga människor kan bebo landet. För ursvenskt, det är endast barbariet, säger regimen. Och blarran.


MVH/Werner von Oben

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards