Alla inlägg den 17 mars 2020

Av Fester Bestertester - 17 mars 2020 22:47

Har till och från rätt kraftiga besvär som kommer av ett defekt organ. Psykakuten sa till mig att gå till vanliga akuten, men jag törs inte. Jag dör med stövlarna på; En läskflaska i ena handen och en handfull chips i den andra.


Chansen finnsd att det är självframkallat och ett sätt för ångest att yttra sig. Jag hade ännu kraftigare besvär i maj månad strax innan jag blev tvångsvårdad, så jag vet vad psyket kan ställa till med. Jag hoppas på ångest även nu.


Är det inte ångest så har jag skrivit lappar med inloggningsuppgifter, lösenord och koder och lagt väl synligt. Skrev även namn på och telefonnumer till en hårdrockande vän, han ska få alla mina skivor.


Jag tror att varje dag blir min sista, tänk er att leva med det. Ständig oro för att dö och mer än en gång per dygn ren och skär dödsångest. Jag vill ha tillbaka min Stesolid, men di njugga kvackarna förvägrar mig den.


Jag sänker ett par folköl och lägger mig på sängen. Kanske dör jag under natten, men jag hoppas och tror att det blir fridfullt och utan smärtor. Hörs vi inte mer så vet ni att jag är på andra sidan.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards