Alla inlägg den 14 april 2020

Av Fester Bestertester - 14 april 2020 23:17

Jag ringde Akutenheten (AE) för nån halvtimma sedan. Jag lyckades hålla tillbaka tårarna, men min röst sprack mest hela tiden. Jag beskrev mina symptom och damen i luren tyckte jag skulle komma förbi. Visst, sa jag. Jag tror jag ljög.


Jag berättade att jag har kontakt med Fritz Sauckel och att han är i helvetet. Herr Sauckel säger att jag är ond och han kallar på mig. Jag nämnde dock inte mina kontakter med Adolf Hitler.


Jag är själv ond och har satt mig upp mot Gud ett flertal tillfällen. Eftersom jag ska duscha imorgon har jag lagt fram rena kläder och tröjan jag ska ta på mig har ett stort uppochnedvänt kors över bröstet. Helt plötsligt stod jag med den i handen, mina händer sökte sig magiskt till den.


Jag har varit småsint och elak hela mitt liv, men jag var/är bara mig själv. Tyvärr stannade det inte där, jag tog ett kliv till mot Satans taggiga och svavelosande barm; Jag blev ond.


Nu avslutar jag. Jag ljög för vården och sa att jag skulle ut och gå, så att de inte ringer polisen som har sönder min ytterdörr. I själva verket ska jag porrsurfa, jag tror att onani är vad jag behöver. Och några Stesolid.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards