Alla inlägg den 24 april 2020

Av Fester Bestertester - 24 april 2020 21:49

Jag samlade pantburkar under förmiddagen och fick ihop 46 kronor. Sedan lånade jag en tvåhundring av en granne och en hundring av en kompis. Det innebär att jag har pengar nog att köpa en flaska sprit av min kran. Jag ger honom 346 kronor och jag får en flaska polsk vodka. Perfekt! Helst hade jag velat gå till bästa puben God vän, men en fylla hemma får duga när man har lite ont om slantar. Snart borde Goran vara här, jag sitter och väntar, sugen på en grogg. Tur man har honom när begäret gör sig påmint. Ses på krogen kan vi göra nästa vecka, kära läsare.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 24 april 2020 17:50

Det blev en näve tabletter idag. Lergigan, Colzapine, Olanzapin, Theralen (flytande), den där antidepressiva jag ej kommer ihåg namnet på, Nozinan och Oxascand. Det slog hårt, så jag var tvungen att lägga mig, men bara ett par timmar. Nu är jag vaken, pigg och symptomfri. Tänk om jag är sjuk, tänk om jag verkligen behöver allt jox jag under protest petar i mig. Kan det vara så? Faktiskt blir rösterna mindre högljudda och mindre elaka efter att jag tagit medicinen. Finnes där ett samband? Nåja, nu ska jag bara sitta i fåtöljen och "softa" som det heter på nysvenska. Noll symptom, det är stort.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards