Alla inlägg den 18 maj 2024

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 22:05

Som så många gånger förr har jag inte gjort ett skvatt idag. Jag har inte varit utanför dörren, jag har inte lagat mat, jag har inte pratat i telefonen. Jag har bara suttit och glott på TV förrutom att mikra en frysrätt, en sådan där eländig kartong. Ork fanns icke när jag till slut rullade ur slafen. De kommer då och då, dagarna när jag inte lägger två strån i kors, men det är ingen fara så länge som jag har något attt äta och snus att snusa. Det kan vara rent meditativt att glo på TV endast iklädd grisig t-shirt, kalsonger och trasiga strumpor. Jag har allt jag behöver för ännu en dag instängd i min lägenhet, jag kan upprepa dagens bravad imorgon om jag skulle vilja. Jag börjar fundera på att samla navelludd i en burk, det är så långt jag kan sträcka mig i hobbyväg. Ju fler dagar som dessa, desto snabbare blir den full. Tack min Skapare för Netflix, bra att ha vid maratonsittningar framför TV:n. Och tack till regimen för att ni låter mig erhålla en skärv utan att arbeta, en förutsättning för att kunna vara hemma och loppa sig flera dagar i veckan.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 15:39

Mitt liv i celibat är över, jag är redo att brottas igen. Min stjärt har återhämtat sig och den törstar efter grova objekt. Ni skulle bara veta hur mycket man kan tänja ut ringmuskeln, den sväljer min största analplugg, även fast jag får börja lite försiktigt med ett finger och efter det gå loss på mig själv med minsta analpluggen. Nu sitter jag och väntar på en kille som jag beställt över dagen, det ska bli skoj. Hoppas han är tjock och hårig, med rejäl tjurnacke. Vi börjar med lite gin och tonic och tittar på film, det blir en klassiker av Gerd Fistulator. När det känns rätt att bli fysiska kan vi börja med att bryta arm och grabba tag om varandra som det anstår en utsvulten kille i sina bästa år. Jag tror på en lång och utdragen historia med min partner för dagen. Naturligtvis slutar det med att jag ligger på sängen och kippar efter andan. Vilken skön stund vi ska ha.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards