Alla inlägg den 22 maj 2024

Av Fester Bestertester - Onsdag 22 maj 17:41

Jag var ute på en promenad idag och det var fasligt vad ungdomar det var ute. De stod i gathörnen och hängde, vissa av dem med tuggummi i truten. Ska de inte vara i skolan så dags? Dessutom var de svåra att könsbestämma då grabbar numera har lika långt hår som kvinnfolket. Kanske det värsta var att nästan alla fruntimmer jag såg var klädda som transvestiter, de hade långbyxor på sig. Vilken idiotisk modenyck! Jag hade god lust att sopa till flera av dem, för att inte säga alla, med min promenadkäpp. Är detta de framtida samhällsbyggarna är vi synnerligen illa ute, de kan inte ens bete sig som anständigt folk. Klipp er, gå ur skolan och därefter förvärvsarbeta. Stå inte på trottoarerna och slöa och spotta ut det förbaskade tuggummit. Annat var det när jag var ung, då fanns det en och annan swingpjatt som förargade, nu kryllar det av oregerliga tonåringar i varje gathörn. Usch!


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards