Alla inlägg den 26 maj 2024

Av Fester Bestertester - Söndag 26 maj 18:27

Jag har inte varit ute  på flera dagar. Har bara suttit hemma och ugglat och levt på frysrätter. Tror det är mina så kallade negativa symptom som spökar. Allt tar emot, till och med att hålla den personliga hygienen. Fick ett erbjudande av en kompis att följa med och ta en pizza, men jag tackade nej. Umgänge kräver energi och det har jag ont om just nu och har så haft i flera dagar. Tyvärr har jag ett möte inplanerat imorgon hos min kontaktperson hos psykiatrin, så jag får ställa klockan på tidig timma så jag hinner upp. Visst obehag att gå ut finnes, även om det främst handlar om slöhet från min sida. Vilken tur att jag köpt på mig Coca-Cola och folköl, jag har så det räcker i fyra dagar minst. Nu ska jag lägga mig på sängen och försöka sova bort ett par timmar, så får jag se i vilken form jag är imorgon. Idag har formen icke varit god, allt annat än det.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards