Alla inlägg den 31 maj 2024

Av Fester Bestertester - Fredag 31 maj 19:49

Kommunen har bestämt att jag ska få god man, kommer att få en om bara några veckor. Det gillar jag inte, men vad kan jag göra annat än att lönlöst protestera? Allt för att jag är beroende av socialen för mitt uppehälle. Men lita på att jag fortsatt kommer att lägga merparten av mina pängar på öl på bästa puben God vän. Mäktiga personer (fascister) konspirerar mot mig och vill rycka källan till glädje ur mina händer en gång för alla. Nu får vi hoppa att Bosse Rulltårta visar sig från sin bästa och givmildaste sida och lånar ut pängar utan att vara snål. Att gå till puben måste jag ju få göra. Vad fasen, invandrare gödslar dem pengar över, en oförvitlig medborgare som jag ska minsann plågas. Jag ska be Sune Andersson (Arg motalabo) att skriva en insändare till lokaltidningen, så här får det inte gå till. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - Fredag 31 maj 19:24

Jag hade en kille på besök under gårdagen. Han var lite yngre än mig och ack så viril. Som brukligt är när jag är värd bjöd jag på drinkar för att vi båda skulle bli lite avslapppnade inför vad som komma skulle. Dessutom tittade vi på film där killar gillar, det fick min lem att ställa sig i givakt. Vi höll varandra i handen och jag började så smått att klämma ihop hans hand varefter en armbrytning följde. Det var svårt att koncentrera sig på filmen, men den kan jag alltid se om. Därefter tog vi av oss paltorna och gick loss ordentligt på varandra. Som tur var hade han en utomordentligt hårig ringa, vilken jag fick raka. Efter den dusten började vi brottas på riktigt och när väl matchen tog slut låg vi utpumpade på min säng sida vid sida. Jag blev mycket nöjd med mitt val av kille och lita på att han är välkommen hem till mig när som helst. En åtta på en skala från ett till tio, där tio är det bästa. Nu klarar jag mig några dagar innan nästa brottningsmatch. Puh!


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards