Alla inlägg den 30 maj 2007

Av Fester Bestertester - 30 maj 2007 17:58

En viss herr A Gadahn, en amerikan som blivit militant muslimsk extremist, har yttrat allvarliga hot mot sitt hemland USA. Han och hans kumpaner och gelikar har under en tid spottat ur sig hat och hot mot västvärlden i allmänhet och USA i synnerhet. "Den store Satan (läs: USA) måste tvingas betala för sina attacker mot Islam och sin vilja att förslava den tredje världen", heter det bland annat.



Det spekuleras nu om herr Gadahn och hans såta vänner kommit över kärnvapen, eller åtminstone en så kallad smutsig bomb. Det scenariot är ytterst obehagligt, då hundratusentals människor skulle lida strålningsdöden. I denna fråga är Käftsmällen på CIA:s sida. Låt oss utrota muslimsk terrorism en gång för alla.

Av Fester Bestertester - 30 maj 2007 16:42

Jag tror jag är förälskad. Det arbetar en kvinna på psykosenheten som har satt mitt hjärta i brand. Hon är en klassisk skönhet och som grädde på moset är hon rödhårig. Rödhåriga kvinnor har alltid tilltalat mig.



Tyvärr får jag bara träffa henne en gång i veckan, när jag hämtar min medicin. Jag önskar att jag fick hämta min medicin varje dag istället. Nej, nu ska jag sluta ögonen och drömma mig bort en stund...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards