Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Vi sågs på Harry's

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2009 11:34

Valda delar av UFO-Norrköping rullade hatt i fredags. Närvarande var även den ökände Pelle Slapptask. Kvällen var väldigt lyckad, speciellt eftersom X's förra chef var där, en kärring som fick en Bacardi kastad i ansiktet av en vredgad X.


Hundralapparna fladdrade iväg i en aldrig sinande ström och promillehalten steg till klassiska Norrköpingsnivåer. När UFO-Norrköping går på lokal sparas det inte på krutet. Väl mött nästa gång.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Fredag 20 sept 20:43

Min före detta flickvän Sirppa var hemma hos mig en stund förut. Vi fikade och jag tog några öl också. Sirppa får inte dricka starkvaror, då hon lämnar prover reglebundet. Hon är villkroligt frigiven och har frivården på sig, elller vad det heter. Ho...

Av Fester Bestertester - Torsdag 19 sept 21:16

Nu njuter jag mitt otium, jag har plockat fram punschflaskan och tagit mig några glas. Idag har varit en händelserik dag, vilken började med att lilla frugan fick rosta mig bröd, vilket jag avnjöt med marmelad. Naturligtvis bjöd jag lilla tokan på en...

Av Fester Bestertester - Onsdag 18 sept 20:29

Det blev en kortare sittning i parken för mig idag. Jag skulle nämligen till tandläkaren, men hann med några snabba öl i parken. Hela gänget var på plats i Hörsalsparken och det var hur trevligt som helst. Vädrets makter stod oss bi, man kan inte tro...

Av Fester Bestertester - Onsdag 18 sept 13:37

Idag fick jag mitt nya spel Mario Strikers: Battle League Football. Rätt festligt, men svårt till och med på easy-mode. Jag har inte vunnit en enda match än så länge, men med lite träning ska det nog gå vägen. Emio – The Smiling Man: Famicom De...

Av Fester Bestertester - Måndag 16 sept 20:09

Härliga IFK spelar mot Hammarby i en spännande täfling. Hammarbaj har precis gjort matchens första mål. Då är det dags att kavla upp tröjärmarna och kämpa, kämpa, kämpa. Man har noll poäng och måste ösa på framåt, först få till en kvittering och efte...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards