Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Fester Bestertester - 4 juni 2011 23:51

Yet again has Kaftsmallen allowed irish fuckers to soil the blog and my patience is running out. Don't let them gain a foothold, not here and not anywhere. Grind their stinking bones into the ground. We're all loyalists here. Why don't you do a "Bobby Sands" and just dwindle into the great big oblivion? Fuck off and die!

Av Fester Bestertester - 4 juni 2011 20:07

A counter-attack from the Irish phalanx. The Bhoys still thrive, despite 'Gers title this year.

Av Fester Bestertester - 4 juni 2011 19:09

Jag smög ut ur lägenheten tidig morgon och tog min tillflykt till Vrinneviskogen. Väl där satte jag mig under ett träd och filosoferade. Efter ett par timmar beslutade jag mig för att lämna mitt tillhåll och begav mig på skakiga ben till stan. Då blev det fart på polisen. De hade märkt att lägenheten var tom och det blev fullt pådrag med både målade och civila polisbilar.


Jag stormade in på en pub inte långt ifrån min bostad och beställde en stor Tuborg för att lugna nerverna. Jag smög mig ut på uteserveringen och bevittnade spektaklet. Drösvis med civilsnutar som försökte se oskyldiga ut. Dock såg jag rakt igenom deras förklädnader.


Efter ytterliggare en tid gick jag hem, jag orkar inte vara på flykt några längre stunder. Då fick jag bevis för att de varit inne i min lägenhet, vad kan jag inte avslöja. Nåja, jag blev inte arresterad i alla fall. Dessutom hade jag telepatisk kontakt med Interzone och de har lovat hjälpa mig genom att förstärka mitt intellekt med utomjordisk teknik. En bra dag, på det stora hela.

Av Fester Bestertester - 4 juni 2011 18:25

Äntligen hände det. Jag fick alla rätt på stryktipset. Har spelat i årtionden utan nämnvärda vinster, men nu slog det till. Det blev visserliggen bara 6000 kronor, men bättre än inget. Ikväll är det jag som går på krogen och super bort pengarna. Mot nya vinster...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards