Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Fester Bestertester - 24 juni 2011 14:09

Jag ogillar verkligen helger. Affärer (framförallt systembolaget) har stängt och uteställen likaså. Vad ska man då göra? Jag är inte den som gillar att umgås och vräka i sig rå fisk och äcklig färskpotatis. Inte heller vill jag festa på beställning. Röd dag? Då ska minsann pappa Hilding bli berusad. Patetiskt! Dagar som denna är jag glad att jag har gelikar. Ikväll blir det groggafton hos Ronny och vi lovar er att vi inte kommer att fjanta oss runt någon midsommarstång. Fyllan kommer som den gör varje ledig dag, oavsett om det är midsommar eller ej. Vägra fira midsommar. Fy fan!

Av Fester Bestertester - 24 juni 2011 00:17

Norrköpingsgänget firar nu att det är dagen före midsommar. Det betyder groggar och öl i mängder och alla är jättefulla. Speciellt Hasse är i form och sjunger rockklassiker för oss andra. Inatt blir det några timmars sömn, sedan kör vi igång igen på midsommarafton. Det blir ett reducerat smörgåsbord med endast snaps och annan alkoholhaltig dryck på menyn. Är det helg ska det festas. Promillehalten ska upp på skyhöga nivåer och skallen ska supas i bitar. Så går det till i Norrköping.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards