Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Fester Bestertester - 14 juni 2011 22:56

Återigen har jag (X) fått in en insändare i Norrköpings Tidningar. Insändaren har publicerats här tidigare i sin helhet. Det rörde sig om mitt motstånd till högerextrema (läs; Moderaterna) försök att privatisera allt och kasta oss medborgare i händerna på giriga kapitalister.


Jag är inte vänster på något sett, men nån jävla ordning får det vara. Det räcker med privatiseringar och kapitalistiskt "pengatänk". Ett samhälle ska enligt mig ha vitala delar viktiga för befolkningen statliga. Inte kortsiktigt tjäna smutsiga pengar.


När jag kommer till tals (när, inte om) tänker jag skicka en bredsida kanonskott i gumpen på högerkrafterna. Jag komma icke att skräda orden, det som är viktigt att säga kommer att yppas. De har att göra med en slug och smart motståndare, ingen flegmatisk medelsvensson. Tag er i akt, ni kapitalismens förkämpar.Er tid är snart förbi.

Av Fester Bestertester - 14 juni 2011 02:53

  

There's only one United team in Inger-land and that's West Ham. A broken jaw or a dislocated collar bone? You've just met with the ICF. They're "forever blowing bubbles"... Inter City Firm: Legendary fans and fighters. We gobble up Chelsea Headhunters like morsels. Don't bother to come after us, the outcome is clear. ICF is head and shoulders above the rest of the firms and will remain so forever. United!

Av Fester Bestertester - 14 juni 2011 02:12

Jag betackar mig för Er förföljelse och hetsjakt. Jag är en fri människa och jag väljer nu att bryta kontakten med Er. Jag tar ingen mer medicin och kommer att vägra göra så för all framtid. Acceptera detta, eller stå med könshåret i brevlådan. Jag har etablerat kontakter med överstatliga organisationer och framhärdar att Ni kommer Ni att gå under om Ni inte slutar med Er förföljelse. Jag är härmed Er svurne fiende och Ni kommer att förgås i rök och damm om Ni inte sträcker vapen snarast. Nog är nog. Er tid är kommen...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards