Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Fester Bestertester - 2 januari 2012 17:18

Käftsmällen lyfter på hatten och välkomnar UFO-Gävles ordförande. Hej på dig, Lars.

Hej själv, trevligt att språkas.

 

Berätta lite om dig själv.

Visst. Jag håller inne med åldern, men jag kallas av mina närmsta för Larsa. Det får du gärna kalla mig, min marskalktitel inom ufo-logi till trots. Har varit med i UFO-svängen större delen av mitt vuxna liv och har själv sett UFO:n ett flertal gånger.

 

Hur många aktivister finnns i Gävle?

Kärntruppen är relativt liten, då vi satsar på kvalitet, men räknar man med alla medlemmar och sympatisörer kommer man upp i en ganska hög siffra.

 

Kommer även ni att låta tillverka utmärkelser/medaljer likt östgötaavdelningen?

Absolut. Det sporrar till engagemang.

 

Det ryktas om en stor tillställning i din stad, där även medlemmar från nordligare breddgrader kommer att medverka.

Det stämmer. UFO-Sverige vill expandera och orter och folk finns det gott om. Stora saker är på väg. Naturligtvis är alla medlemmar i UFO-Sverige välkomna på denna tillställning.

 

Det låter bra, då avrundar vi här, herr marskalk.

Okej. Vi får säkert tillfälle att språkas vid snart igen. Vår rörelse är på frammarsch. Adjö, adjö.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards