Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Fester Bestertester - 16 januari 2012 17:25

Det blev precis som vi visste det skulle bli, efter Muammar Gadaffi blev det våld, död och förstörelse. Det kunde ju vem som helst räkna ut. Varför klarar inte folket i nordafrika (och en rad andra platser) av demokrati? Varför tar de alltid till våld, våldtäkter och terror? Jag tror mig veta svaret, men det finns en viss lag, höjd över alla andra, som förbjuder mig att knacka fram svaret på tangentbordet. Lycka till, säger jag bara, till alla berörda. Det en gång så stolta Libyen tar klivet tillbaka till 1800-talet. Det tycks vara dags att vässa macheten och olja AK47:an.

Av Fester Bestertester - 16 januari 2012 17:04

Blev krogen i helgen. Väl där drack jag mig till mod för att kunna närma mig en kvinna. Jag valde ut den absolut fulaste och kopplade på charmen. Det blev några öl och sedan hem till henne för könsumgänge. Det var trevligt de få minuter det varade. Gick hem med ett léende på läpparna. Även haggor har sina förtjänster.


Efter jobbet i dag blev det en sväng på stan och vem tror ni jag får se? Kärringen från helgen. Jag gjorde halt och vände på klacken. Aldrig att jag vill ha med henne att göra annat än i sängen. Kändes även en smula märkligt att jag kunde acceptera en så ful och dum satmara, fast jag skyller på fyllan.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards