Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Fester Bestertester - 6 januari 2012 15:46

Mina fiender har beställt varor i mitt namn flera gånger, "konsumtionsvaror" och blommor. Jag har tvingats ringa runt till företagen och bett dem blockera min person. Mycket irriterande!


Jag har även sett till att polisanmäla allt, vad annat kan jag göra? Har sparat korrespondensen och den traven växer sig hög. Inte ett enda fall har vår slöa polis tagit tag i, allt har lagts ned. Det är skandal. Vad ska jag göra, ta lagen i egna händer?


Numer när jag vill köpa musik eller film på nätet gör jag det genom mina föräldrar, det är säkrast så. Skulle mina fiender ge sig på även dem vet jag vad jag gör. Censurerat av moderator.


Jag är ingen aktiv agent, jag är en "sovare". Inte förrän jag får order av Interzone agerar jag. Tills dess håller jag en fortsatt låg profil. Mina fiender är många och mäktiga, men stridigheter har förekommit tidigare i Europa. Hade jag inte ryggraden att kämpa skulle jag skämmas. Tänk bara på dem som slogs ihjäl för sin politiska övertygelse. Det var kämpar, det. Kan jag bjuda till och offra ens en tiondel vore jag stolt. Misslyckande är inget val, segerns sötma väntar.

Av Fester Bestertester - 6 januari 2012 14:10

Skumma saker är i görningen och jag vet mer än gärningsmännen tror. Nu är frågan om jag ska ringa till polisen eller inte. Har ju tidigare bara ringt brandkåren. Däremot har jag gjort ett flertal polisanmälningar av vilka alla lades ned. Känner mig inte redo att ta mig an skummisar själv.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards