Alla inlägg den 27 januari 2015

Av Fester Bestertester - 27 januari 2015 17:44

Jag är nu hemma efter att ha tagit ett nappatag med den främsta psykossektionen kunde frambringa, en verbal batalj med en psykbabblare. Det rörde sig om en kvinna vi kan kalla Gudrun och hon föste in mig i ett litet rum och spände ögonen i mig. "Bla, bla, bla, bla, bla, bla..." lät det mest hela tiden. Jag har varit med förr, så jag tog bladet från munnen.


"Du är samma andas barn som Olof Palme, du är en hycklare, du är ett patetiskt försök till mobbare" kontrade jag med. Tanten lugnade ned sig en smula, hon insåg att hon ställts mot en gigant.


Av tvångsvården blev det intet, ej heller höjd medicindos. Jag svepte en Coca-Cola och rapade henne i ansiktet, sedan vände jag på klacken och gick. Vilken storstilad seger, vilken triumf.


Psykbabblarna får kalla in Säpo, tankepolisen, men inte ens då är deras seger garanterad. Jag duckar och laddar munnen med verbala vapen, jag vet hur psykiatrin ska tas. Nu står det 100-0 till mig. Total seger!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards