Alla inlägg den 3 september 2015

Av Fester Bestertester - 3 september 2015 19:12

Det har blivit dags för veckans andra nyktra dag. Mådde skapligt tills för en fem, tio minuter sedan, då kom suget med våldsam kraft. Än så länge står jag ut och blir det värre går jag på en rask promenad. Allt för att ta fokus från drickandet, detta djävulska begär.


Det lindrar inte att veta att jag kan dricka allt jag orkar imorn, det är ju nu jag har begäret. Att bli alkoholist var kanske inte världens smartaste idé. Må denna dag snabbt försvinna.

Av Fester Bestertester - 3 september 2015 18:06

Gunnar i Kinda skickade oss en serie bilder på vad som såg ut som ett UFO och nu har UFO-Norrköping kommit till slutsatsen att det verkligen var ett UFO. Silverfärgat och cigarrformat dansade det på kvällshimlen när bilderna togs. Ett stort tack till Gunnar för hans bidrag. Ett diplom kommer med posten.

Av Fester Bestertester - 3 september 2015 17:48

Nu kan vi åter erbjuda lindring om du skulle bli kiss- eller bajsnödig i lokalen på Kråkstigen 4. Någon hade bajsat stopp i toaletten, men vi lyvkades lösa upp det med kraftiga rengöringsmedel. Vidare har vi fyllt på med toalettpapper , så du slipper använda handflatan att göra dig ren med. Välkommen att inspektera vår lyxiga wc.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards