Alla inlägg den 14 september 2015

Av Fester Bestertester - 14 september 2015 21:51

On the 26:th Hearts go to Boghead for a match against the fenian brigade Celtic. A win there is a severe blow to Celtics morale and will see them trailing Aberdeen yet another round. Hearts have done it before and can certainly do it again, beat the menace from Glasgow. A match is best enjoyed with a pint in one's hand, so I'll be sure to watch it from The crooked goose as usuall. I can't wait.


Cordially/Calum Stewart

Av Fester Bestertester - 14 september 2015 20:15

Jag har börjat få svettningar, ett utsättningssymptom jag är ack så välbekant med. Kroppen skriker efter öl, men det blir inga, inte en endaste burk. Idag har varit lite kämpigare än förra nyktra dagen, det går väl i vågot hur man klarar av nykterheten.


Det var fasligt vad långsamt tiden går när man är nykter. Tittar på klockan stup i kvarten och det händer inte mycket. Jag hade ju tänkt gå och lägga mig runt midnatt och det blir drygt om klockan är seg som sirap. Knappt fyra timmar till att vara vaken, hoppas verkligen att jag klarar av det utan att nappa åt mig en frostig... underbar... välsmakande öl. Vi får se.

Av Fester Bestertester - 14 september 2015 19:12

Jag fortsätter späka mig, har inte rört starkvarorna idag. Det går skapligt, men visst kryper det i kroppen. Jag tar de här nyktra dagarna för att visa mig själv att jag inte är alkoholist och det är jag ju så klart inte.


Vidare har jag bara rökt åtta cigg idag och det är ju också rätt bra, eller hur? Det är ingen hejd på duktigheten. Gissa om det ska smaka med en fylla imorn, den är jag väl värd.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards