Alla inlägg den 18 september 2015

Av Fester Bestertester - 18 september 2015 20:33

Jag tog en promenad förut och hamnade på Lötgången. Där mötte jag en "man" som gick med yviga steg. Vi stannade båda upp och hälsade och hans fras var "klatu verada niktu".


Där och då insåg jag att den jag morsade på var av främmande ursprung, en EBE (extraterrestrial biological entity), en varelse med sitt ursprung på en annan planet.


Jag slog ned blicken och bad en stilla bön att han skulle skona mig, vilket också skedde.Våra blickar skiljdes åt och vi gick åt olika håll. När jag kom hem var jag så uppskakad att det blev både två och tre glas punsch.


Nu förbannar jag det faktum att jag inte hade min kamera med mig. EBE:n hade ett aningen större huvud än människor och hade väldigt långa armar. Ser du någon som passar in på den beskrivningen kan det vara "min" EBE.


Nu ska jag lugna nerverna med en kaka och lite whisky, så ska jag skriva en rapport till UFO-Sverige. Detta var en närkontakt som hette duga. Aliens är mitt ibland oss, vi är infiltrerade. Dags att inse fakta tycker jag. Klatu verada niktu!


MVH/Arg Motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards