Direktlänk till inlägg 27 juli 2017

Bla, bla, bla, ifrån morgon och till kväll

Av Fester Bestertester - 27 juli 2017 00:33

Jag har inte direkt hängt med, men hemliga uppgifter har läckt utomlands från Transportstyrelsen. Det har orsakat stort rabalder och diverse politikersvin har upplåtits plats på bästa sändningstid att rapa upp sina åsikter.


Jag bryr mig inte så värst mycket, Sverige som nation är förlorat och vill någon invadera oss, så varsågod. Vi lever redan i en diktatur, det kan inte bli mycket värre.


Igår såg jag Jimmie Håkansson i Aktuellt och han ville klämma åt politikerna. More power to you, men det är bara ett tjuvnyp på sossarna, ett sätt att ge igen efter att ha sidsteppats i politiken. Sedan klev Anna Kinberg Battra in på scenen. Jösses, vad ful hon är! Inte hade hon något vettigt att säga heller, men vad annat är att vänta från en skolad kapitalist?


Alla vill att yxan ska gå, men ingen vill hålla i skaftet. Eller? Jag nackar gärna politikerskitarna, det har jag inget problem med. Mormor och morfar var bönder och ibland slaktade de grisar, det är samma sak som att avliva kräken i riksdagen. Landsförräderi, vilket alla svin i riksdagen gjort sig skyldiga till, ska straffas med döden.


Snart är denna affär över, det grymtas (som grisar gör) en tid och statsråd blir ersatta. Tjoho, vilket fint och öppet land vi lever i. Visst! Förtrycket fortsätter, bara med andra namn bakom titlarna.


Jag hoppas att Sverige går under, vårt folk behöver renas från de fördärvliga globalister som styr oss. Samhällskollaps och inbördeskrig, det är vägen framåt. Majoriteten av svenskarna är lealösa får och har inget existensberättigande. Yxan måste regelbundet färgas röd av blod, annars är den endast ännu ett värdelöst verktyg som rostar på hyllan.


Jag njuter när politikerna kacklar sinnsemellan, jag går igång på gräl. I DDR-kopian Sverige har vi olika partier, men alla jobbar för samma sak: Utrotning av det folk som i generationer befolkat vår lilla plats på jorden.


Jag missade senaste avsnittet av "Pang i bygget" ikväll, men en titt på Pravda, eller var det Aktuellt, är ett fint substitut. Jag önskar fler skandaler, jag vill skynda på undergången. Där fanns en gång ett nordiskt folk...


MVH/Werner von Oben

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Söndag 12 maj 12:58

Jag färfattar dessa rader på min telefon och gör det från klassisk mark, nämligen Hörsalsparken. Vi är ett mindre sällkap som träffas och njuter av några folköl. Själv har jag bara ett sexpack trekommafemmor. Det är synnerligen dålig stil av regimen ...

Av Fester Bestertester - Söndag 12 maj 12:38

Om cirka en och en halv timma sparkar en fotbollstäfling igång där IFK Norrköping tar emot pundarna i Hammarby IF. Jag tror på seger för gästerna, då Snoka är ett mediokert lag som lär hamna långt ned i tabellen. Dock ligger man strax före Bajen, men...

Av Fester Bestertester - Lördag 11 maj 18:29

Just nu lyssnar jag på skivan "Denim and leather" med kultbandet Saxon. En annan är ju hårdrockare och har till och med hår långt för att spara i en rejäl tofs. Det har blivit några skivor spelade idag, till exempel "The last in line" med Dio, men äv...

Av Fester Bestertester - Torsdag 9 maj 21:43

Det blev ett rejält firande av min utskrivning igår me en hela Dworak brännvin. Tittade på actionfilm på TV och bara njöt. Det satte sina spår, jag kom i säng sent och vaknade sent idag. Var en smula bakfull och orkade med mycket möda och stort besvä...

Av Fester Bestertester - Onsdag 8 maj 17:16

Nu är jag äntligen hemma igen efter en månad minus en dag varit inlåst på psyket. Min tvångsvård hade gått ut imorgon och jag gav inte läkarna en chans att förlänga min vårdtid ytterligare. Jag är fri, jag är ute i samhället igen! Naturligtvis firade...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards