Alla inlägg den 10 december 2018

Av Fester Bestertester - 10 december 2018 00:28

Jag "googlar" på det mesta när jag sitter vaken om nätterna. Hamnade på Miljöpartiets hemsida och den var precis lika stollig som jag hade förväntat mig. Det är ju bara blaj det de har på hemsidan, det blir till humor. Halka på bananskal-humor.


Det är ingen större skillnad på den politik Miljöpartiet förespråkar (inte driver, för de sitter mest i sin partilokal och gaggar) i Norrköping och den som till exempel kommunistsvinen i Vänsterpartiet (de är grannar på Luntgtan, korskontaminering?) förespråkar. Fast det öppet kommunistika Vänsterpartiet är farliga i och med att marxismen är tidens melodi. Ingen lyssnar på en tomte med en Fjällräven Kånken på ryggen.


Bengt heter partiets starke man i Norrköping. Mannen som börjar varje dag med att få stuket precis rätt; Allt från näbbstövlarna till den ekologiskt hållbara frisyren. Med en kille med "intellektuellt funktionshinder" (står så på hemsidan) vid rodret finns det ingen anledning att oroa sig, Miljöpartiet är och förblir ett parti för navelskådande sälklubbare.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards