Alla inlägg den 14 oktober 2019

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2019 21:16

Jag kom billigt undan, jag kom gratis undan. Jag skulle hämta ut min nya medusin förra veckan och skulle få betala 400 kronor. Jag som betalar pängar varje månad till Apoteket skulle alltså pungslås å det grövsta. Naturligtvis ringde jag min kontaktperson, denna måste göra skäl för sin lön och faktiskt hjälpa patienter ibland. Det gjorde susen.


Jag var till Apoteket idag igen och si, då var det gratis. All annan medicin sind kostenlos för mig, inte betalar jag extra för mitt tredje antipsykotiska preparat. Jag visst väl att jag hade rätten på min sida. Jag har alltid rätt.


Någon annan får betala för min medicin; De stackars skattebetalarna. En årsförbrukning av denna kostar över 36 000, lägg därtill priset på allt annat jag stoppar i mig. Då är det ju ganska futtigt att faktiskt barre betala kanske 600 i månaden.


Jag vill lägga allt krut på chips, Dr Pepper, snabbmat o cigg. En goddagspilt vill jag va'. En goddagspilt jag är. Finemang!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 oktober 2019 02:38

Då är det ännu en natt, ännu en vaknatt. Jag har roat mig med att kolla på gamla spel-godingar på Youtube, bland annat mästerverket "F-Zero GX". Det var tider det, Nintendo 64, Gamecube och allt vad maskinerna hette. Jag insåg nyss att klockan snart är tre, tiden går fort när man har roligt.


Jag hade säkert kunna sova om jag hade tagit mina meds (jag tänker Nozinan), men har lite saker att göra under måndagen, jag vill helst inte bli liggandes i sängen.


Nu ska jag onanera till Internetporr, sedan blir det att kolla på fler spelvideos på Youtube i flera timmar till. Ha det bra, vem du än är. Det ska jag ha.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards