Alla inlägg den 19 oktober 2019

Av Fester Bestertester - 19 oktober 2019 20:39

Jag har besökt min gamle vän herr Hörsel, en gråsprängd och rätt lattjo typ. Han är utan tvekan stadens lataste praktarsel, så vill jag träffa honom måste jag gå hem till honom, han tar sig inte ned på stan eller hem till mig som bor centralt.


Vi såg ett rafflande videogram. Karl'n bor ju i TV-soffan, så så mycket annat är svårt att göra med honom. När jag skulle på toaletten bad jag honom att pausa filmen, men herr Hörsel svarade att han inte visste hur man gjorde. Han är inte bara korkad, han är genomkorkad.


Jag blev bjuden på två koppar blaskigt kaffe och muggen jag drack ur såg inte allt för trevlig ut, men han påstod att den var ren. Karl'n är alltså inte bara lat, han är en lögnare också.


Efter avslutad film och uppdrucket kaffe tackade jag för mig. Nu är jag hemma och har det bra, han ligger väl i fosterställning framför flotta TV:n. Latmask!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards