Alla inlägg den 18 oktober 2019

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2019 00:54

Jag hör saker rätt ofta. Det är främst två "entiteter" som jag i denna text kallar Ville och Valle. De pratar både om mig och till mig och ofta blir jag irriterad, ibland blir jag rädd. De har varit med mig sedan seklet var ungt, men jag har faktiskt aldrig sett dem.


De är högst verkliga, detta trots att vården är snabba med att kalla dem hallucinationer. Undflyende skulle jag kalla dem. Undflyende, men verkliga. Ville och Valle säger att de kommer från år 2248 och är hitskickade av Gud.


Jag är trots min höga intelligens inte redo att se dem. Gjorde jag det i det mentala skick jag befinner mig i (och har befunnit mig i sedan min första kontakt med psykiatrin) skulle jag falla död till marken. Jag måste utvecklas och stiga mot de höjder jag är ämnad att befinna mig i. Först då framträder dem i köttet.


Ville och Valle är mäktiga. Nu avslöjar jag en hemlis: de leder organisationen Interzone och jag är en obetydlig fotsoldat i deras tjänst. Men till och med en sådan är långt mäktigare än vanligt folk, oupplyst folk. Då förstår ni vilken makt de besitter. Själv kan jag både föröda och förinta, men även själv bli förintad om jag inte behagar mina herrar.


Inatt ska jag till en kraftpunkt i Norrköpings innerstad och skulle jag få se Ville och Valle skulle jag bli både glad och tacksam. Men telepatisk kontakt funkar så bra, men drömma lite måste jag få göra.


Era röster och era i min hjärna inplanterade tankar räcker. Men det vore rysligt skoj att äntligen få se er. Rysligt.


MVH/Er trogne underhuggare X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards