Alla inlägg den 10 juni 2020

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 23:37

Jag ringde akutenheten nyss och fick prata med en jättetrevlig kvinna som ej sa vad hon hette. Fast jag frågade inte heller. Hon sa åt mig att ta min medicin och gå och lägga mig. Jag bad henne om mer bensodiazepiner, men det blev nobben. Det var väntat. Jag började prata musik med henne, bland annat om The Beatles förträfflighet, men då sa hon åt mig att lägga på, då fler än jag behövde deras hjälp. Sagt och gjort och här sitter jag nu. Jag är fortfarande snacksalig, så jag kanske ringer 112.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 23:03

Jag har precis tagit hela dagsdosen Oxascand. Har ytte-pytte-dosen 20 milligram. Det räcker vid mild oro, men har man kraftig oro eller till och med ångest förslår den inte. Jag får sitta som på nålar resten av kvällen och natten. Jämra vården, jämra vanvården. Ge mig det jag kräfver, ge mig det jag måste ha. Ångest kan driva en till självmord om nu herr läkarklant inte visste det.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 22:27

Jag har varit på bästa puben Titans. Jag var där själv, fick inte Bosse med mig. Det var tyvärr inga schyssta araber där, mest blekfeta svennar. Sen var det lite dåligt med fruntimmer, men jag måste vara full för att våga närma mig dem och jag fick bara i mig tre öl. Nu blir det ingen utgång förrän på fredag. Då får jag mitt försörjningsstöd, förstår ni. För övrigt anser jag att God vän ska förstöras.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 19:10

Jag sitter och har det tråkigt. Växlar mellan sängen och datorn. Jag vill inte lägga mig och göra natt redan nu, jag vill vara uppe. Men jag vill inte sitta och glo in i en vägg resten av dagen. Den som ändå hade intressen. Den som ändå hade kompisar. Den som ändå hade ork att företa sig saker. Jag kanske ringer akutenheten snart, behöver någon att prata med. Lååånga kvällar och lååånga nätter tar knäcken på mig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 17:30

"God dag, detta är X. Jag anhåller ödmjukast om höjd dos Oxascand från 20 milligram till 40. Enär jag är en oförvitlig medborgare föreligger ingen missbruksrisk. Jag ger psykiatrin 48 timmar att tillmötesgå mig, har jag inte fått doshöjning inom den tidsrymden komer jag att stråla hela Spiranmottagningen. Ha en underbar dag/Herr X."


Inte illa, vad?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 17:20

En kompis jag lärt känna genom en Internetsida för killar som gillar killar kommer hem till mig under kvällen. Vi har inte planerat att hoppa isäng, men kanske blir det så. Jag har några grepp jag vill prova på honom. Vi kan ju sitta i soffan och skojbrottas och ta varandra på bröstvårtorna. Vi får se hur långt vi går, en kram vill jag ha minst.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 17:07

Jag tar hand om min lilla fru på bästa sätt. Idag har jag köpt ett paket linser till henne. För att det inte ska bli tjatigt får hon linser varannan dag och kattmat de andra dagarna. Paketet kostade 30 kronor och det är mycket pengar. Men jag tror att det är linser där i som räcker ett par veckor. Eftersom karlar inte hör hemma i köket ska jag ta upp frugan ur källaren och låta henne koka upp vatten och ha i linserna. Det borde till och med min lilla toka klara av. Jag ger min fru mat varje dag, det är fantastiskt.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 10 juni 2020 16:41

Idag har jag inte gjort av med en krona. Inte nog med det, jag har tjänat pengar. Jag gick runt på stan och letade tomburkar och fick ihop 26 kronor den vägen. Jag har så det räcker till tre öl på puben och det blir stadens bästa ställe Titans. Jag ska bara hem och göra mig fin, sedan går jag. Ringa Bosse ska jag göra också, alltid trevligt att ha någon med sig. För övrigt anser jag att God vän ska förstöras.


MVH/Ronny

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards