Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2012 15:40

Nu har man varit en sväng till Mötesplats Asken och förnedrat övriga deltagare. Norrköpings psyksjuka är en trasig samling, där jag är den enda normala. Hade kanske fyra öl innanför västen innan jag gick dit och jag skrattade mig igenom besöket.


En bergsmänniska (kortbent chilenare) var personalen för dagen och han var lätt att dupera. "No, massa, I had my beers yesterday, me sober, me no drink alcohol".


Frågesporten tog jag hem lekande lätt, problemet var vad jag skulle välja i pris. Tre olika prylar som jag icke hava användning för. Det blev ett par doftljus, vilka jag aldrig kommer att använda. Hade man kunnat vinna pängar hade det varit en annan femma (pun intended).


Jag älskar att skoja med stadens sjuka, ungefär som när jag ger grimaser till de med Down's syndrom. X är kungen av kungar. Jag är endast på ett kortare besök hos de med diverse diagnoser, då jag har ett knivskarpt intellekt. "Ska det inte vara en avkopplande dusch med nya tvålen Zyklon B? Kazaam, maximal dos! Here lies a retard, missed by no one".

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards