Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2012 22:42

Var en sväng ned på stan idag och såg tre slöa individer stå och tugga tuggummi, likt sladdriga kossor i hagen. Jag sade då med stark stämma att "stå inte här och dräll". Svaret lät inte vänta på sig. "Jävla svenne, vi ska plocka däj". Något sådant lät det. Nåja, jag bär alltid en hammare i portföjen och när drönarna insåg detta lufsade dem iväg. Muhammed, Abdullah och allt vad dem heter är gäster i mitt land, är det då för mycket begärt att de ska uppföra sig som folk? Det tycker inte jag.


Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2012 21:19

Personen bakom skitgrisen.se har i en tarvlig artikel påstått att vi skulle vara sura på honom. Detta är helt fel, vi har inget emot honom och läser gärna hans postningar. Att sedan vår sida är överlägsen hans är ingen nyhet, så blir det när man har vassa skribenter. Nu tar jag och öppnar en öl och väljer att inte sladdra mer om denna ickenyhet.

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2012 20:19

Har blivit akut förgiftad av regimens smutsiga knektar. Blev stungen av en gammal dam, fast det var nog en agent i förklädnad. Nu upplever jag frossbrytningar och en molande huvudvärk. Dör jag inatt, så tack för visat intresse, då går Käftsmällen i graven. Mitt enda hopp är att kontakta vården och få jod utskrivet. Kanske fick Dem mig till slut, fast jag hoppas att jag fått en och annan tänkande individ att öppna ögonen. Allt för Sverige!

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2012 11:55

Då var det dags igen, tid att slå tillbaka. Bajs finnes, vassa nycklar likaså. Bajset hamnar vid huvudingången till svinstian/polishuset och nycklarna sätts i arbete på grisbilarna/polisbilarna. Sedan ska jag dela ut handskrivna lappar med information om arslena i uniform i brevlådor. "Sveriges förenade polishatare" är på offensiven och det kommer att märkas. Snutar är en sorglig samling, vilka förtjänar vårt förakt. A.C.A.B

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2012 11:12

Då var det dags att stänka in alla rätt på stryktipset igen. Det blev sju halvgarderingar som vanligt och denna gång ser raden superbra ut. Vad roligt det ska bli att vara rik. Tror bestämt jag bokar en pub och bara släpper in kvinnfolk. Sedan blir det några hundringar till UFO-Östergötland. Åh, vilka planer jag har.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards