Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Fester Bestertester - 23 oktober 2012 19:38

Jag såg på ett mötesprotokoll dåliga nyheter; Asken ska kanske ha stängt på nyårsafton i fortsättningen. Dålig uppslutning var skälet. Jag går på lördagsöppet en gång i månaden och tisdagar när jag inte har boendestöd. Sedan har jag firat ett par jular där också, men då tror jag att bara vi med boendestöd får komma. Fy, vad dåligt, hur som helst.

Ett exempel på nyttan med Asken är en gammal bekant som lever upp när han kommer på besök. Han höll en uppskattad monolog ikväll. Idag nyår, imorgon drar de väl in på kvällsöppet och lördagsdito. Psykiskt sjuka får inte kosta ett enda öre. Eller?

Av Fester Bestertester - 23 oktober 2012 13:22

Just det: Öl eller jobb, öl eller jobb... Fanfar! Det blev ölen som drog det längsta strået. Är nu skönt berusad på mina nya favoriter "Dynamit". Åh, de river gott i kistan. Jobba kan jag göra nästa vecka, när tarmen kvider måste den ha alkohol, oavsett dag eller tidpunkt. Varför inte prova på en fylla mitt i veckan du också? Det är så härligt att sätta guldkant på tillvaron. Hej på er!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards