Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2012 17:10

Är nyss hemkomen från jobbet. Där berättade en sinnesslö individ att han inte dricker öl. "Man bli så pissnödig, ölen smakar plåt". Nå, om du kan svepa en pint och sedan pissa en dito, så mer makt åt dig! Tramset om att ölen skulle ta smak av behållaren den serveras i är så fjantigt att jag endast avhandlar det i en mening. Skulle ölen ta smak, varför i helvete fortsätta producera den? Öl är gudarnas gåva till oss, jag tolererar ingen kritik mot denna dyrbara vätska. Basta!

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2012 16:34

M-I-C-K-E-Y-M-O-U-S-E! Ja herre jävlar vad världen är ding, ding, ding. En mörkhyad sköning till man inte ens född i USA som president, ett sionistiskt parti benämnt SD tredje största parti i Sverige, inget militärt försvar värt namnet, vi går till attack mot infödingar i hyddor gjorda av koskit istället. Har själv fått smaka batong pg a att jag drack öl på allmän plats. Nu får det vara nog, blanda LSD i dricksvattnet, så fortsätter jag att hålla mig till bärsen. Dessa rader är noga indunkade på mitt grisiga tangentbord, men passar inte läsningen, så dra då till trakterna av helvetet. Mig rör det inte i ryggen.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards