Alla inlägg under november 2013

Av Fester Bestertester - 5 november 2013 19:55

Lennart K Lindström har haft sex med karlar i årtionden, ändå har han nu ställt till det för sig likt en nyböjare. Lennart berättar att han fick en kåtattack på morgonen och ringde RFSL. Han fick en besökstid på eftermiddagen och betalade 500 kronor för oralt och analt samlag i de ljusa och fräscha lokalerna.


När Lennart blir kåt har han en förmåga att vara minst sagt impulsiv. Det faktum att han har tre domar på sig för sexuellt ofredande styrker detta påstående.


Under den timma sexet idag pågick användes inte kondom, detta trots att Lennart känner till riskerna och har kamrater med HIV. Han mådde inte bra när jag pratade med honom och han har nu ringt sjukhuset.


Jag rekomenderar Lennart att alltid ha med sig en akutväska om begäret skulle växa sig starkt. Däri bör finnas ett paket kondomer, en analdildo, geishakulor och en burk vaselin. Ett enda felsteg kan ta Lennart ifrån oss, det får inte ske.

Av Fester Bestertester - 4 november 2013 22:53

Frugan har fått göra sitt månatliga telefonsamtal till Thailand och efter att de fem minuterna var över vände hon sig léende mot mig. Hon hade goda nyheter att berätta.


Tydligen har hon en yngre bror, Songpadong-nånting och han ska ha fått ett arbete. Han sorterar kokosnötter hos en lokal distributör av denna frukt och kan snart kvittera ut sin första veckolön. Tänk att något så trivialt kan glädja en liten thailändare.


Nåväl, det är ju bra om min Phain är på gott humör, jag vill ju hennes bästa. Själv gick jag till barskåpet och hällde upp en whisky, det gör mig på gott humör.

Av Fester Bestertester - 4 november 2013 01:58

Snuten tog mig när jag var på väg hem från en kompis i Klockaretorpet. Det blev några öl och timmarna gick. Kompisen däckade o jag fann ingen anledening att stanna kvar, speciellt inte eftersom han har tjej och hon gnällt på oss under kvällen. Typiskt tjejer att alltid gnälla.


Jag  tänkte ta spårvagnen hem, men gjorde misstaget att kliva på där framme och tror ni inte att chauffören var den där jobbiga araben? Jag har försökt tjyvåka förr och han hotade med ordningsmakten om jag inte klev av. Jävla fascist! Jag hade inget annat val än att gå hem.


Jag passade på att låna en flaska whisky från min sovande vän och smuttade lite på den för att få ork att traska vidare. Plötsligt fångades jag i ljuset av billyktor och snodde runt, bara för att stirra rakt på en grisbil. "Jasså, är det du nu igen", hörde jag ena snuten säga. Jag gav dem båda fingret, men orkade inte göra minsta motstånd när de knuffade in mig i baksätet.


Det blev cellen i några timmar, en välbekant rutin för mig. Fast det var kul att träffa Roffa, stationsbefälet. Vad vitt hans skägg har blivit. Jag sov hela tiden som inlåst och hade helst stannat kvar någon timma till, men regler är regler. Det enda besöket i fyllecellen gjort är att skapa förnyad törst hos mig. Vi ses väl utanför systembolaget fem i tio?

Av Fester Bestertester - 1 november 2013 16:32

Jag har haft min kontaktannons ute på nätet i säkert två år, men tills idag hade ingen har hört av sig. Döm om min förvåning när jag kollade den imorse och jag fått napp. En kvinna vid namn Birgitta hade skrivit till mig. Hon är 54 år, bor i Navestad i södra Norrköping och gillar kramgoa män och skogspromenader.


Vi har nu bestämt att träffas på Ljura pizzeria, ett riktigt bra ställe. Jag känner ägaren Fikret, så jag räknar med ett bra bord och förtur vid ölbeställningarna.


Birgitta har ingen digitalkamera, så jag vet inte hur hon ser ut, men jag associerar till Doris Day och tror inte att jag kommer att bli besviken. Jag själv har ju utseendet med mig, så det är lätt för mig att attrahera riktiga snyggingar.


Nu blir det att ta på sig festkläderna, nämligen gabardinbyxor, rutig skjorta och den där skinnvästen jag köpte i Ullared 1982. Och tänk vad de andra gästerna på pizzerian avundsjukt ska glo på Birgitta och mig. "Something tells me I'm into something good".

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards