Alla inlägg den 27 augusti 2018

Av Fester Bestertester - 27 augusti 2018 23:16

Jag fick en matchbiljett av ett våp och gick den korta sträckan från min bostad till Parken. Ett undantag, med andra ord, det var länge sedan jag var på match. Jag trodde på ovagjort, men så fick IFK Göteborg in ledningsmålet. Det var inte sä himla mycket kvar av matchen och jag tänkte gå, men ändrade mig och tur var väl det. Ett sent mål av IFK (finns bara ett IFK) och det slutade inte där, man hann med ännu ett. Seger och tre härliga poäng, man är kvar på tredjeplats.


Det enda irriterande var att man inte kunde köpa sig ett matchprogram med kontanter, jag sträckte fram en tjuga, men det blev kalla handen. Numera är det Swish som gäller på Parken. Har hört talas om Swish, tror man måste ha en mobiltelefon, det är inget för mig. Jag struntade i att köa för en korv, för det var väl samma sak där. Jag tycker att jag anpassat mig till de moderna tider vi lever i, men inte.


Nåja, nu kan jag gå till sängs glad, det krävs sgrear för att jag ska få en god natts sömn. Högt i det blå med IFK.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards