Alla inlägg den 3 juni 2020

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 22:54

Jag är ute efter två nummer av den mycket läsvärda tidningen Se. Det är nummer 1, 1978 och nummer 10, 1980. Jag är inte ute efter de vågade bilderna, det är reportagen som intresserar mig.


Se var den första tidningen i landet med bilder på sköna damer med lurviga buskar där nere. De är anatomiskt lärorika, men vill jag ha tillgång till ett fruntimmer går jag ned i källaren och lägger mig hos min djungelvilde. Att besudla mig själv har jag aldrig gjort, man kan för fasen få håriga handflator.


Jag erbjuder hela 20 kronor styck för tidningarna. Har du dem så skicka dem till mig och tjäna en hacka.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 22:11

Jag har boendestöd en timma i veckan då jag har vad jag tror heter kognitiva brister. Har svårt att få ändan ur vagnen, har svårt att bara lägga två strån i kors. Det funkar bra, jag och min boendestödjare plockar lite i lägenheten, sedan snackar vi.


Om somrarna hittar boendestödjarna och deras klienter på "skojiga" saker. Dagsutflykter till intressanta (?) platser. Jag vet andra med boendestöd och de har fått lappar om saken där de kan välja och vraka bland det de vill vara med på. Jag fick ingen lapp.


Boendestödjaren nämnde utflykterna för mig, men jag tackade nej. Tackade nej "på stående fot". Sicket trams, det är inget för mig. Jag vill sitta hemma och dricka läsk, surfa på nätet och spela TV-spel. Inte spela minigolf med muppar eller, ve och fasa, bada i en sjö.


Jag är geniernas geni, ändå har jag boendestöd. Men påtvingade aktiviteter betackar jag mig för. Jag umgås inte med avskrap.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 21:40

Jag är tyvärr synnerligen flatulent, måste ha fått i mig något olämpligt. Det luktar illa och lukten sitter i länge. Jag drog av en riktig brakare nyss, den skulle ni ha hört och luktat på. Kanske har jag dragit på mig djungelfeber då jag umgåtts med lilla frugan.


Min avföring är dock fast och fin. Jag kände på en bajskorv i eftermiddags när jag var på toaletten. Inte stenhård, men definitivt inte diarré. Den luktade som bajs luktar mest, det är gaserna som stinker, inte bajset i sig.


Smygare och brakskitar, de luktar alla utomordentligt illa. Faktiskt finner jag det humoristiskt.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 20:51

Imorse klädde jag på frugan och tog ut henne på tomten, det var dags för lite motion. För att hindra att hon springer iväg eller kidnappas av vettvillingar har jag henne i koppel och hon får gå i cirklar runt mig. Ofta tjattrar hon på sitt lustiga språk, ibland på stapplande engelska. "Me no want this. Want to walk free". Stollan vet inte sitt eget bästa.


Kvinnor kräver en rad olika saker. Motion är en, en fast hand en annan. Fruntimmer måste hållas kort, annars blir de gnälliga och bångstyriga. Lita på att jag är på frugan som en hök, jag tillåter inte uppstudsigt beteende.


Jag hade frugan ute i en femton, tjugo minuter, sedan var det marsch ned i källaren för att ligga på den sköna madrassen. De är ömtåliga, de thailändska små liven och måste hållas skyddade på undanskymd plats.


Imorgon tar jag upp henne ur källaren igen, då ska hon dammsuga, massera mina fötter och koka ägg till mig. Blir resultatet gott ger jag henne ägskal att mumsa på, det kan hon vara värd.


Livet är aldrig tråkigt med en vild thailändska i källaren.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 20:16

Jag har tagit mig en halspastill och är redo att snacka bort en stund med psykiatrins akutenhet. Jag har bara suttit inne idag och törstar efter sällskap, om så bara över telefonen.


Jag kommer att prata om allt mellan himmel och jord, lite väderprat blir det väl. Dessutom ska jag naturligtvis be om mer benso, det gör jag rätt ofta. Jag tänker att nån gång tröttnar psykiatrin på mig och ger mig det jag vill ha.


Bettan, Eva, Kristina: var beredda, för snart ringer jag er.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 19:35

Fy, vad dåligt av min kontaktperson att ej svara på mitt mejl. Jag bad i sansade ordalag om mer benso och ett svar hade jag förväntat mig. Nåja, jag känner en kran, Goran, som kan fixa det mesta. Jag får väl köpa pirattillverkade piller från Kina av honom. Jag vill ha en medgörlig läkare, ingen stropp med fobi för bensodiazepiner. Jag kommer att mejla min kp på nytt och åter framföra min önskan. Eller ska jag omformulera mig och komma med ett krav? Bu för latmaskar och fega läkare.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 17:14

Jag var nere på stan och fann mig snart flukta på killar. Det är härliga tider nu när vinterkläderna åkt av. Jag tänder på allt, men nakna armar är inte helt fel. De får gärna vara muskulösa och redo att ta nacklås på mig när vi brottas.


Jag såg armar, jag såg ben, jag såg rumpor. Killar till höger och killar till vänster. Det gick så långt att jag var tvungen att skynda mig hem för att onanera.


Jag kommer att ringa till nån vän från RFSL, jag måste få brottas lite och det med en gång. Alla läckra karlar man stöter på suktar mig något otroligt.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 3 juni 2020 14:36

Jag ska fatta mig kort, skriver från telefonen. Jag sitter ute i solen och knäcker några öl. Är på Stortorget, klassisk mark för oss a-lagare. Vi är fem, sex personer och alla är på bra humör. Den enda som saknas är väl Mannen med militärkepsen, honom klippte tydligen snuten när han på vingliga ben var på väg mot oss. Stackarn får därmed nyktra till, det var ju mindre bra. Nu ska jag öppna nästa öl, jag har inte tid med er längre. Ha det bra!


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards