Alla inlägg under september 2011

Av Fester Bestertester - 2 september 2011 05:56

Jag har åter tittat på friidrotts-VM och det finns en del att fästa ögonen på. Bäst är när kvinnorna står framåtlutade. Med lite fantasi kan man se deras blygdläppar. Inför varje sprintlopp erbjuds möjligheten att se deras "nedre delar". Sedan är det ju läckert att kunna förnimma brösten när de lutar sig framåt, även om de flesta atleter har tränat bort stora delar av sina bröst. Visst är det härligt att se vältränade kvinnor, men måste jag välja föredrar jag andra sporter. Simhopp och gymnastik, till exempel. Vem gillar inte lolitor? Jag älskar att se spänstiga gymnaster. De är så oskuldsfulla och skulle må bra av min stålhårda penis i kussimurran. Jag älskar (viss) damidrott.

Av Fester Bestertester - 2 september 2011 03:38

Nämen, hej igen. Jag heter Ronny och lånar just nu Hasses dator. Det är fest igen och vi är fyra supkompisar som umgås och har trevligt. Tyvärr har vi inte fått tag i något hembränt, så jag köpte några flaskor på systembolaget tidigare idag. Sedan har vi en hel del öl, så oss går det ingen nöd på. Hasse ville prompt se på friidrott, så vi slog på TV:n, fast nu sitter han och sover och snarkar högljutt. Jag räknar med att ta ett par groggar till, sedan ska jag vingla hem. Man vill ju vara fräsch till fredagens festande.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards