Alla inlägg den 21 september 2020

Av Fester Bestertester - 21 september 2020 22:08

Jag har fått i mig några folköl och är allmänt uttråkad. Då lyfter jag luren och slår en signal till akutenheten, AE. Blir väl att prata sport som vanligt. Jag betalar skatt (tror jag), jag skäms inte för att begagna mig av samhällets tjänster. Jag sitter ensam och har ingen att snacka med, klart att jag ringer AE.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 september 2020 20:31

Imorgon tar jag upp frugan ur källaren, hon ska få laga mat åt mig. Jag ska nämligen köpa en "korv" bruna bönor och fläsk. Jag får vakta henne som en hök när hon utför sina fruntimmerssysslor, jag vill ha maten tillagad på mammas vis.


Om måltiden smakar bra ska lilla frugan få en sked bruna bönor. Det är annat än halstrad råtta och friterad tarantel som de äter i hennes efterblivna land.


Lita på att jag är beredd att utdela små daskar som vägledning för henne. En dask på skinkan om bönorna blir mjöliga och en dask på skinkan om fläsket inte möter mina högt ställda krav. Jag förväntar mig en storartad måltid.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 21 september 2020 17:32

Detta är Anna-Fia från E-tuna. Jag har inte skrivit på lenge, men nu är det dags igän. Jag bor fortfarande ensam med min katt, men treffar killar på krogen o fester o sånt. Bjud mej på en drink och jag är din för natten. Ska kanske till Norrköping i höst, då vill jag treffa några snyggingar. Gärna en syrian för dom e så manliga och så kan jag få åka i en BMW. Jag avslutar med att kräva billigare kondåmer för alla under 40 år. Puss, puss!


MVH/Anna-Fia

Av Fester Bestertester - 21 september 2020 17:11

X, du behöver inte sitta ensam och dricka. Kom hem till mig så korkar vi upp tillsammans. Jag har några öl på kylning och dricker dem gärna i ditt sällskap. Jag började dagen på en parkbänk, men snuten trakasserade mig, så jag fick nog och gick hem. Nu sitter jag här med åtta starköl och har redan fått i mig tre. Blir du vrålfull kan du sova på min soffa.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 21 september 2020 16:50

Jag köpte mig fyra starköl, men vet inte om jag ska dricka dem idag. Jag kan handla mer imorgon och ta mig en rejäl fylla då. Fyra stycken känner jag av, men inte tillräckligt. Bättre då att vänta med drickandet en dag så jag kan dricka mig medvetslös.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards