Alla inlägg den 8 september 2020

Av Fester Bestertester - 8 september 2020 23:11

Frugan stinker som en komodovaran från käft och kropp, därför tog jag upp henne i huset för rengöring. Det blev en dusch i behaglig temperatur (endast kallvatten) där rotborsten togs fram och användes till fullo.


Jag äcklas av kvinnor, men som den älskvärde make jag är lät jag det inte stoppa mig, jag borstade henne ren från topp till tå. Fotsulorna tvättades, gumpen tvättades, allt tvättades.


Nu ligger frugan och tar igen sig på sin fluffiga madrass som det anstår en kvinna i ett modernt hushåll. Närhelst frugan behöver hjälp är jag där och assisterar. Jag tror banne mig att hon ska få något att äta imorgon.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 8 september 2020 23:00

Mina mediciner krockar med alkoholen jag dragit i mig ikväll. Har sugit i mig hela sju stycken och då tycker jag ändå att jag smuttat lite förnämnt på dem och inte druckit i giriga klunkar som en bonddräng.


Det betyder att jag inga mediciner kommer att ta. Må djävulen förargas eller gapskratta, jag bryr mig inte. Jag tar mig ett rus och som jag gör det. Har ringt min syster för första gången i år och har spelat musik så högt att grannarnas löständer skakar.


En rejäl fylla, det livar alltid upp.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 8 september 2020 21:48

Jag har tittat på fotboll, svenska pojkar mot portugisiska män och de senare leder med ett noll på svensk hemmaplan. Jag beslutade mig för att sluta titta på matchen när det blev utvisning för Sverige och gick på toaletten (har blivit många öl) och precis när jag återkom till vardagsrummet gjorde Ronaldinho mål för Portugallien. Det var mycket bättre på Jojje Ericsons tid. Sverige, laget som endast underträffas av Gibraltar.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards